Vandaag start er een nieuwe challenge bij
Maak een creatie met een pocket erop.
Ik heb deze kaart gemaakt op de knutselavond bij Colien afgelopen week.
Fije zondag!!
Groetjes Nelly
Vandaag start er een nieuwe challenge bij
Maak een creatie met een pocket erop.
Ik heb deze kaart gemaakt op de knutselavond bij Colien afgelopen week.
Fije zondag!!
Groetjes Nelly
Dit is mijn kaart die ik gemaakt heb voor het reminderbericht voor de lopende challenge bij
Voor alle info en nog meer mooie voorbeelden kun je een kijkje nemen op het blog van K&K.
Groetjes Nelly
Je favoriete vakantie land.
Ik hou van vakantie houden in Nederland.
Ik heb deze kaart gemaakt.
Groetjes Nelly
"vlinders"
Ik heb deze kaart gemaakt met inkt en stempels.
Voor nog meer mooie voorbeelden en alle info kun je een kijkje nemen op het blog van K&K.
Fijne zondag
Groetjes Nelly
Het is een vrolijke kaart geworden met verschillende kleuren spetters.
Op het blog van 4-Season Challenge Blog zijn nog meer mooie voorbeelden te zien, daar kun je ook alle info vinden van de spetter challenge.
Groetjes Nelly
Spetters op je kaart.
Voor alle info en nog meer mooie voorbeelden kun je een kijkje nemen op het blog van 4-SCB.
Fijne maandag!!
Groetjes Nelly
Deze maand hebben we een moodboard.
Voor nog meer mooie voorbeelden en alle info over de challenge kun je een kijkje nemen op het blog van 4-SCB.
Groetjes Nelly
Vandaag start er een nieuwe challenge bij
Geïnspireerd door designpapier .
Ik heb voor de panda gekozen .
Fijne zondag!
Groetjes Nelly
Ondanks dat het erg warm weer is heb ik toch lekker zitten knutselen met mooie zomerse kleuren.
Ik heb 2 kaarten gemaakt voor de lopende liftchallenge.
Een bedankt kaartje
Fijne zondag!
Groetjes Nelly
Deze maand hebben we een moodboard met mooie zomerse kleuren.
Groetjes Nelly
De komende maand is het feest bij Knutsels&Kadootjes. 10 jarig bestaan en dat moet gevierd worden.
Vandaag gaat er een challenge van start.
VAN HARTE met optie 10.
Ik heb deze leuke kaart met panda gemaakt.
Fijne zondag!!
Groetjes Nelly
Een dagje later dan de bedoeling was laat ik jullie mijn reminderkaart zien die ik gemaakt heb voor de lopende challenge bij
Voor alle info en nog meer mooie voorbeelden kun je een kijkje nemen op het blog van 4-SCB.
Groetjes Nelly
Deze keer een leuke sketch waar je veel kanten mee op kunt.
Fijne zondag!
4-Season Challenge Blog.
Label(kaart)
Ik heb allemaal kleine labels op 1 kaart geplakt.
Voor nog meer voorbeelden kun je een kijkje nemen op het blog van 4-SCB.
Groetjes Nelly
4-Season Challenge Blog.
Het thema is Nieuw
(nieuw huis,nieuwe baan,nieuwe auto, nieuwe baby)
Ik heb een kaart gemaakt voor vrienden die een nieuw huis hebben gekocht.
Voor nog meer mooie voorbeelden en alle info kun je een kijkje nemen op het blog van K&K.
Groetjes Nelly
Mixed Media
Groetjes Nelly