zaterdag 8 november 2014

X-MAS

Vandaag laat ik jullie 2 kerstkaarten zien in niet van die gebruikelijke kleuren voor kerst.
En al zijn het niet echt kerstkleuren ze zijn wel heel leuk geworden.
 
Gisteren ben ik op sollicitatie gesprek geweest en mag 2 maanden komen proefdraaien .
En na die 2 maanden gaan we kijken of het van beide kanten bevalt.
Heel erg blij mee . Ik weet alleen de datum nog niet waarop ik aan de slag mag.
Maar mijn handen jeuken om weer aan de slag te gaan.

 
 
En een nederlandse versie
 
 
 
Ik wens iedereen een fijn weekend.
 
Groetjes Nelly
 
 

11 opmerkingen:

  1. Mooie kaart. Geweldig nieuws daar mag je zeker blij mee zijn.
    Fijn weekend.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Nelly wat een goed nieuws, je mag in ieder geval weer twee maanden lekker aan het werk, en hopelijk bevalt het van beide kanten heel goed. Ik hou wel van niet gebruikelijke kerstkaarten, ook met effen kleuren of met gewoon papier kun je een prima kerstkaart maken, dat bewijs jij ook maar weer .Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nelly
    Wat super heeft mijn duimen toch geholpen :)
    Hoop dat je gauw mag beginnen .Gefeliciteerd hoor .
    En ook je twee kaarten zien er weer erg leuk uit .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whiehoo! Toppie dat je mag komen proefdraaien, succes!
    En mooie kaarten, hoor!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk nieuws! Veel succes!
    Je kaarten zijn misschien niet i de traditionele kleuren, maar wel erg leuk en zeker geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn leuke kerstkaarten vooral de Nederlandse versie en wat een leuk nieuws dat je mag proefdraaien
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kerstkaarten heb je gemaakt! En gefeliciteerd met je proefdraai-contract! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het werden twee mooie geslaagde kaartjes !
    proficiat !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allebei de versies zijn leuk. Komt vooral ook daar de mooie kleurencombinatie. En wat fijn dat je twee maanden mag komen proefdraaien! Alvast veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee prachtige strakke kaarttjes Nelly. En wat goed dat je mag gaan proefdraaien! Suc6


    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2 super leuke kaartjes Nelly....heel mooi in die kleurtjes
    en fijn dat je gaat proefdraaien met het werk....veel succes ermee....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat,altijd fijn om te lezen.