woensdag 22 mei 2013

Zwanger.....

Na een druk weekend gisteren weer tijd om wat te knutselen.
Vorige week vroeg een collega of ik een kaart wilde maken voor haar nichtje die zwanger is.
Deze digi van Bugaboo vind ik zo geinig en perfect om voor deze kaart te gebruiken.En heb ik ingekleurd met spectrum noir markers.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Carta Bella - Traditions.

Met deze kaart wil ik meedoen bij de volgende uitdagingen:

Stella Says Sketch  - Challenge 137

Bugaboo Bingo Challenge - Twine - Ribbon - Bugaboo Image

RCC81- Celebrations!

Challenge 4 Everybody-  #20  Anything Goes

16 opmerkingen:

  1. Een heel leuke kaart Nelly. Waarom kan je nu nooit 3D plaatjes in deze stijl vinden. Ik moet altijd zeggen, dat ik er niets voor heb. Jammer he?
    Maar jij hebt er wel een. Succes met dit grppige stelletje. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart Nelly.

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nelly,
    wat een superleuke kaart. Ik heb geloof ik deze digi net uitgezocht als prijs bij Cards en scraps! Die zijn zo leuk!
    En j, als de vogeltjes maar op papier zitten, zijn ze niet zo eng....
    ;-)GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje, prachtige digi!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje heb je gemaakt! Wat super dat memoblaadje. groetjes Mariƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje. Deze digi is gewoon te leuk.

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart en wat een gave digi heb je erbij gedaan Nelly.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is schitterend Nelly, wat een leuke digi is dit ook, prachtig weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig zwangerschapskaartje....Leuk dat stempeltje....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Nelly je hebt een heel leuk stempeltje gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een enig kaartje Nelly en die stempel is natuurlijk helemaal super!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Schitterend plaatje !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige kaart!!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De digi is super leuk! Het is zo een gaaf zwangerschapskaartje geworden.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat grappig! leuk die felle kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  16. How sweet!
    We're so happy you joined us for theCatch The Bug “Stella Says Sketch" Challenge with Bugaboo Stamps! We hope you’ll join us again tomorrow for a new sketch challenge!
    Hugs & Happy Days!
    ~Min
    Kaymin Kreations

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat,altijd fijn om te lezen.