donderdag 30 januari 2014

Voorraad..........

Gisterenmiddag wat kaarten zitten te maken voor mijn voorraad.
Ik had geen zin om alles overhoop te halen dus heb wat papiertjes uitgezocht en heb er 4 kaarten mee gemaakt.



Hartje gemaakt van strookjes met een zigzag steek.


                                                                


Ik heb me eigen van de week de shapeabilities van Spelbinders (Lettermallen) cadeau gedaan is toch wel handig om losse letter mallen te hebben.


Rondje uitgestanst en papier achter geplakt.

En dit zijn de laatste stukjes papier.

Heb ik toch weer 4 leuke kaarten.

Fijne dag Vandaag !!!


Groetjes Nelly


12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten, Nelly!!
    Heerlijk zo'n voorraadje:))
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind ze alle4 weer eruuuugggg leuk Nelly!
    Goed bezig:)
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zeker heb je weer vier prachtige kaarten Nelly, ik vind het ook altijd leuk om gewoon een blokje te pakken en daar verschillende kaarten mee te maken. Met een paar velletjes kome je al heel ver! Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn stuk voor stuk weer prachtige kaartjes Nelly, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt niet stilgezeten .
    Ze zijn allemaal zeer leuk .
    Groetjes ,Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn zeker weer 4 leuke kaarten en je gaf mij een idee voor een mannenkaart. Die ga ik maken zoals die met de uitgestanste rondjes, maar dan met een andere kleur.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn zeker vier leuke kaarten geworden! Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste. Ik vermoed die van jou ook, omdat je 'm bovenaan hebt gezet. Maar kan me natuurlijk vergissen ;)
    Gezellige avond, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad....zoals iedereen vind ik het ook vier prachtige kaartjes Nelly!
    Ook een goed idee om wat papier te pakken en maar kijken hoe ver je er mee komt....en zie wat eruit komt......schitterend gedaan!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sjonge, wat jij niet allemaal kan met weinig! Echt super Nelly!! EN helemaal geen last meer van je handen?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een stel leuke kaarten heb je gemaakt!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nelly,

    Wat een leuk setje kaarten! Leuke bij elkaar gezochte kleurtjes! En de indeling van de tweede kaart vind ik ook geweldig!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat,altijd fijn om te lezen.