zondag 9 november 2014

Nieuwe challenge Knutsels&Kadootjes.

 
Vandaag gaat er een challenge van start bij Knutsels & Kadootjes.

Gebruik Kraft op je kerstkaart

 
Is een hele leuke challenge waar je alle kanten mee op kan.
Op pinterest staan zoveel leuke kerstkaarten met kraft en Het Design Team heeft ook weer hele mooie inspiratiekaarten gemaakt. Om die te bewonderen klik HIER
 
Ik heb voor de achtergrond kraft gekozen met een achtergrond stempel erop.
Washi-tape erop geplakt en een kerstboom met plakparels.
Natuurlijk touw en knoopjes erop anders is het geen Nelly kaart.:-)
 
En het leuke van deze challenge is dat er deze keer 2 prijzen zijn weg te geven.
Deze keer is Bianca's Toko weer aan de beurt en zij geeft een waardebon van € 10,00 kado.
www.biancas-toko.nl
En de 2e prijs die we mogen weggeven is beschikbaar gesteld door onze eigen Ingrid Reyners. Zij is gestart als Stampin Up demonstratrice. Zij geeft dit mooie papierpakket weg.
Is dat niet gaaf?

Dus allemaal weer massaal meedoen. En ik geloof dat dat wel moet lukken nu iedereen met de kerstkaarten aan de slag is gegaan.

De challenge loopt tot en met vrijdag 5 december 00.00 uur.
Je mag 2 keer meedoen.
Je bent volger van het challengeblog.
En heel belangrijk: je moet de kaart goed linken naar het bericht op je blog.
 
Groetjes Nelly

11 opmerkingen:

  1. Ik kwam via Chantal op je blog terecht, omdat je mooie kaartje er voor mij direct uitsprong. Heel mooi die washi tape op kraft.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge: kerst en kraft! En een gaaf kaartje van jouw hand. Wat een mooie kleur groen heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, hoi, je kaartje is super! Ik probeer het ook wel eens maar het lukt me nooit.
    Fijne zondag! Ik ga film kijken met mijn dochter. Net met de hond gewandeld dus een beetje uitrusten mag wel ;-)
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd en wat een leuke combi rood-deze kleur groen met kraft. Heel leuk gemaakt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Nelly...Kraft met kerst is voor mij geen straf....ik werk er graag mee!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergaaf kaartje! Wat een mooi donker kaftpapier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge en mooi voorbeeld!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er weer goed uit Nelly! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje nelly heel mooi gecombineerd met het Kraft....ga er zeker over nadenken om mee te doen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart en een toffe challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat,altijd fijn om te lezen.