zondag 12 april 2015

Reminder Knutsels&Kadootjes

We zijn alweer op de helft van de lopende challenge van
 

 

Gebruik stof of vilt op je kaart of creatie.

 
Voor mijn voorbeeldkaartje heb ik voor een stukje jute gekozen.
 
 
 
Er is een hele leuke prijs te winnen. beschikbaar gesteld door :
 
Sponsor Anreda

 


1x Papierblok - Everyday - Paper & Pictures
1x Paperpad Studio Light - PPSL12
10x Gekrulde bloem mixed red
10x Gekrulde bloem mixed brown
10x vlinder klein wit
 
 
Het is een beetje stilletjes op mijn blog.
Over een paar weekjes gaan we weer meer plaatsen.
Al mijn knutselspulletjes staan ingepakt in dozen ivm met het opknappen van ons huis.
 
Groetjes en nog een fijne zondag.
 
Nelly

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje Nelly...wat geeft dat jute toch een mooie uitstraling.....SUPER kaartje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Zo'n 'scrapvel' jute heb ik ook nog liggen. Ik kwam het toevallig vrijdag tegen met opruimen. Toch snel eens gebruiken. Ik ben benieuwd of je het ook kunt stansen. Je kaart is weer heel erg tof!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't is weer een mooie Nelly

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke, vrolijke kaart en een tikkeltje stoer door het jute: mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat,altijd fijn om te lezen.