zondag 24 april 2022

Ik hou van holland en van Knutsels&Kadootjes :-)

 Vandaag start er een nieuwe challenge bij 

KNUTSELS&KADOOTJES

Ik hou van Holland.


Ik had nog een mooi papiertje liggen met de nederlandse driekleur erop en heb daarmee deze leuke kaart gemaakt.



Gisteren hadden we de DT-dag van knutsels&kadootjes bij mij thuis.

Het was een leuke en gezellige dag met prachtig weer.

In de ochtend hebben we een ring met droogbloemen gemaakt en in de middag een tassenhanger met allerlei materialen.


Hier een foto van het DT aan het werk.







Voor alle info over de challenge kun je een kijkje nemen op het blog van K&K.

Groetjes Nelly


2 opmerkingen:

  1. Hij is enig. En wat een leuke dag was het he? Ik geniet nog steeds na!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke Hollandse kaart Nelly en kijk die dames eens ingespannen bezig zijn hihi. Ze hebben er Hollandse blossen van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat,altijd fijn om te lezen.