zondag 24 juni 2018

Feest............5 Jaar Knutsels&Kadootjes.

Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start bij
 
 
En omdat het feest is doen we er gelijk een leuke bloghop bij . Waar je leuke prijzen mee kan winnen.  Voor alle info kun je een kijkje nemen op het blog van Knutsels&Kadootjes.
 
 
De opdracht is deze kaart maak een feestelijke kaart met cijfers erop.
 
 
Genoeg cijfers gebruikt voor deze vrolijke kaart.
 
Ra Ra waar zit de letter verstopt in mijn bericht.
Als je hem hebt gevonden kun je hoppen naar het blog van Colien .
 
Dit is de prijs die ik beschikbaar stel.
 
 
 
 
Groetjes Nelly
 

54 opmerkingen:

  1. Wat een feest dat we deel uit mogen maken van dit leuke team! Je kaartje weer prachtig en feestelijk natuurlijk.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben al druk aan het hoppen....zo leuk!
    Ik zie hier volgens mij ook een letter, maar bij de andere dames niet overal....hihi, ik knutsel graag, maar puzzelen is niet zo mijn ding denk ik😊.
    Je kaart is mooi zeg, stoer, beetje CAS en de leeftijd waar het om gaat is wel duidelijk. Erg leuk.
    Ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi kaartje, leuk en stoer! Wat een feestje de komende weken met dit team ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met het 5-jarig jubileum en met het feit dat je in zo'n mooi team mag zitten.
    Je hebt een prachtige verjaarskaart gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi eenvoudig kaartje is het geworden
    ga verder hoppen leuke prijs kun je winnen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat Dimitri geen problemen bij jou heeft gehad...hahaha...ik moest even zoeken. Mooie kaart en genoeg cijfers!
    Op naar de volgende 5 jaar. Ik kan me erop verheugen!
    Liefs Monique en de groetjes aan ons proefkonijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke en verzorgde kaart is dit! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is feest bij jullie blog en leuk dat we mee mogen vieren. Ik vind je kaart top met al die cijfers erop!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met jullie 5-jarige feestje Nelly en dat we nog maar heel lang van dit leuke challenge-blog mogen genieten en jullie er ook zo veel plezier in blijven houden.
    Je kaarten zijn super leuk en bij jou heb ik de letters wel kunnen vinden maar bij anderen...geen idee dus dat gaat hem niet worden hihi!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan van Knutsels en Kadootjes.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt Nelly....en ik denk dat ik je letter heb gevonden!
    Ik ga mijn best doen om er ook wat van te maken!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi en fris kaartje Nelly voor de feestelijke challenge en bloghop! Heerlijk zo'n team die er zoveel plezier in hebben!!! Je letter is gevonden door mij ... op naar de 10 jaar!!! xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan
    Leuke cijferkaart Nelly.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi , 5 jaar een gaaf blog !!!
    Ga zo door !
    Mooie kaart !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze kaart is wellicht minder uitbundig dan je kaart op K&K, maar niet minder mooi! Superleuk gedaan met al die cijfers!
    Proficiat met jullie 5-jarig bestaan... op naar de 10!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk met al die cijfers ! Gefeliciteerd met jullie 5-jarig bestaan! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met jullie 5 jarig blogfeestje Nelly!!
    Wat heerlijk om deel uit te mogen maken van dit DT en ik wens jou nog heel veel gezellige en creatieve jaren toe bij K&K.
    Deze kaart is ook al zo leuk en lekker stoer in deze kleuren blauw. Je letter heb ik gevonden hoor! Ik ga gezellig doorhoppen...

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Nelly,

    Wat een gave kaart heb je gemaakt. Dit ga ik ook een keer doen gok ik zo ;)
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan. Wat een super mooie kaart, erg mooie mallen heb je gebruikt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  19. van harte met jullies 5 jarig bestaan..
    Hele leuke kaart Nelly
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met deze mijlpaal van jullie leuke blog. Cijfers genoeg op je mooie frisse kaart Nelly. Op naar het 10-jarig jubileum ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan!
    Altijd leuke Challenges en gezellig om mee te doen.
    Nu weer een leuke puzzel met de bloghop.
    Ga zo door!!!!!
    Je hebt een mooi strakke kaart gemaakt.
    Met een frisse kleur blauw.
    Heel leuk gedaan!
    Hop ben weer weg :)
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Had al gereageerd, maar nu ook volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuke bloghop tgv jullie verjaardag! toffe kaart, aan cijfers geen gebrek ;-)
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je had de letter goed verstopt Nelly! Prachtig kaartje met je cijfers en heel leuk dat wij mee mogen vieren dat Knutsels en Kadootjes 5 jaar bestaat! Enne, lekker doorgaan zou ik zeggen...Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooie kaart is het geworden leuk idee zo met die cijfers. en gefeliciteerd met jullie 5 jarig jubileum.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een gaaf kaartje met die mooie cijfers, ook leuk zoals je de letter verstopt hebt, hopelijk gaan we nog heel veel mooie momenten met het team beleven. Lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met jullie 5 jarig-bestaan. Ik heb aan de meeste challenges wel meegedaan denk ik. Altijd leuk!
    Jouw kaartje voor deze bijzondere challenge is leuk. Echt herkenbaar in jouw stijl.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met jullie 5-jarig bestaan ! Je kaart is heel leuk en fris van kleur !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een mooie en strakke kaart, daar hou ik wel van. Mooie en veelzijdige kaarten laten jullie als team ken. Veel succes met hetblog. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie stoer en strak ontwerp! Gefeliciteerd met 5 jaar K&K en zo veel leuke uitdagingen en inspiratie! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een leuke bloghop voor jullie feestje ! En een mooi kaartje dat je hebt gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een tof kaartje Nelly! Ik ga dit idee'tje meenemen, echt een leuke manier om een cijferkaartje te maken. Gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van K&K, nog veel plezier gewenst. Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hartelijk gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan en je kaart is prachtig Nelly!. Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke feestelijke kaart. Ik wil ook altijd nog eens een kaart met zoveel cijfers maken, maar op een of andere manier vergeet ik het steeds te doen :-)
    Leuk uitdaging weer!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van K&K. Mooi strakke cijferkaart heb je gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd met jullie 5-jarig bestaan! Super! Ik hoop dat we er nog lang van mogen genieten. Leuke kaart met de verschillende nummers. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuk kaartje met al die cijfers. De leeftijd is lekker duidelijk zo ;-) Gefeliciteerd met het K&K jubileum!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuke kaart met lekker veel cijfers!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Superleuke kaart Nelly en wat een feest 5 jaar jubileum de tijd vliegt als je het gezellig hebt hihi.Op naar de volgende 5.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  40. van harte gefeliciteerd
    wat een mijlpaal 5 jaar
    op naar de volgende 5 jaar
    en op zoek naar de letters
    dat is toch even heel goed kijken
    schitterende kaart trouwens
    doe mijn best en ga weer verder hoppen

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een superleuke CAS kaart heb je gemaakt nelly!
    Ik heb 'm gevonden en ga weer lekker verder hoppen!
    Op naar de volgende mijlpaal zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mooie frisse kaart! Leuke bloghop!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hop nu ben ik hier, wat een leuke challenge hebben jullie bedacht!
    Je kaart is prachtig!
    Lief dat jullie allemaal iets weg geven.
    Fijn zomers weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Mooie kaart is dit ... gefeliciteerd met dit feestje... ik hop mee!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Prachtige kaart(en) heb je gemaakt! Gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van Knutsels en Kadootjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Van harte gefeliciteerd met het jubileum bij K&K. En wat een mooie toepasselijke kaart heb je voor deze gelegenheid gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  47. gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan,en een leuke kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Lekker strak kaartje Nelly!! Leuk met al die cijfers erop.
    En van harte met jullie 5 jarig jubileum. Echt een mijlpaal.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  49. That's fab! And blue is my favourite colour…

    Sunny and lovely greetings
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives (#19 – From the kitchen)
    *DT* Die Traumfabrik

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Mooie kaart met al die cijfers! Gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan van Knutsels en Kadootjes!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan,super mooie cijferkaart heb je gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Prachtige kaart! Gefeliciteerd met jullie jubileum.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Gefeliciteerd. Ik vind het een CAS kaart en de kleuren blauw/wit een leuke combinatie 😀

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat,altijd fijn om te lezen.