zaterdag 23 juni 2018

Vlinder in de lift

Vorige week zaterdag een hele leuke workshop gevolgd samen met Colien bij Doe @ ding in Spijkenissen. Er waren 4 workshopjes. En alle 4 bij elkaar kun je een mooi boekje van maken. Mijn boekje is nog niet af maar als hij helemaal af is laat ik het hier zien.
 Een van de workshopjes was een achtergrond maken met de geli plate.
Daar had ik nog wat strookjes van over en heb ik de liftchallenge  van gemaakt.
 
 
Verrassende kaart is het geworden .
 
 
Groetjes Nelly
 

9 opmerkingen:

  1. ERG mooie lift, Nelly! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke liftkaart Nelly!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien wel verrassend maar wel erg mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad verrassend mooi geworden, staat ook nog op mijn lijstje. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart! Het achtergrondje geeft echt wat 'beweging' aan de vlinder. Ik moest ook lachen om je blogtitel.. vlinder in de lift.. leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige lift, wat heb je een mooie achtergrond gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje en dat blijkt: proficiat met de gewonnen lift!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat,altijd fijn om te lezen.